ظاهرا موفقیتهای اخیر تپسی، اسنپ را نگران کرده است تا جایی که اسنپ به تازگی در حرکتی غیر رقابتی تلاش کرده تا با ارسال پیشنهادهای جذاب به مدیران ستادی و عملیاتی و متخصصان ارشد تپسی، این شرکت را از نیروهای حرفهای خالی کند. تپسی نیز در پاسخ به این حرکت اسنپ، ضمن ارسال دسته گلی، نامهای با امضای افرادی که پیشنهاد کاری اسنپ را دریافت کردهاند فرستاده و از اینکه عملکرد فوقالعاده تیم تپسی مورد توجه اسنپ قرار گرفته از مدیران ارشد این شرکت تشکر کرده است.
میلاد منشیپور، مدیرعامل تپسی نیز در واکنش به این اقدام اسنپ در توییتی نوشته است: اسنپ طی چند روز برای تمام مدیران تپسی پیشنهاد همکاری فرستاده. جدا از بیاثری این اقدام اسنپ، به نظرم چنین کاری به قصد تخریب است و نه رقابت. اسنپ در گذشته نیز چنین اقداماتی در قبال رقبا، رانندگان و مسافرین انجام داده؛ این اقدامات از این پس بیپاسخ نمیماند.
میلاد منشیپور، مدیرعامل تپسی نیز در واکنش به این اقدام اسنپ در توییتی نوشته است: اسنپ طی چند روز برای تمام مدیران تپسی پیشنهاد همکاری فرستاده. جدا از بیاثری این اقدام اسنپ، به نظرم چنین کاری به قصد تخریب است و نه رقابت. اسنپ در گذشته نیز چنین اقداماتی در قبال رقبا، رانندگان و مسافرین انجام داده؛ این اقدامات از این پس بیپاسخ نمیماند.
توضیح (((نوین محتوا)))
نظرتون درباره این خبر چیه؟ فكر نمی كنید كه خواسته اسنپ رو تخریب كنه؟ كاری به خوب یا بد بودن اسنپ ندارم. اما واقعیت اینه كه تو جامعه به دور از اخلاق رسانه ای، مافیایی حاكم شده شده كه خودش اصل كار رو كه خبر رسانی باشه كنار گذاشته و بشدت دنبال كسب قدرت، ثروت و جایگاه می گرده.
این مدل تولید و انتشار خبر كه مصداق بارز تخریب و یك طرفه به قاضی رفتنه به وضوح این ادعا رو ثابت می كنه.
تشکیل کمیسیون رسانهای با مشارکت متولیان رسانه
اسنپ ,كه ,تپسی ,نیز ,مدیران ,رو ,تپسی نیز ,اسنپ را ,این اقدام ,این شرکت ,کرده است