سلام دوستان به قسمت دوم از مجموعه فرمول موفقیت شما در تولید محتوا خوش آمدید.فارغ از نوع كسب و كار ، دولتی و خصوصی بودن، رشته تحصیلی ، جنسیت، سن و سال و طبقه اجتماعی ، و  پایگاه فرهنگی، باید بگیم  كه تولید محتوا تبدیل به موتور محرك و شتابدهنده كسب و كارها شده و در آینده نزدیك ضرورت و اساس بنیانگذاری هر كسب و كار موفق و پویا خواهد بود.

سهم شما از بازار رقابتی چیست؟

به همین جهت در حال حاضر هم صاحبان كسب و كار و افراد پیشرو در زمینه های مختلف و متفاوت شغلی اعم از تولیدی ، تجاری و خدماتی با درك شرایط و الویت های زمان با حضور در این عرصه رقابتی و تلاش برای گرفتن سهم در فضای مجازی و بخصوص رسانه های آنلاین سعی در تسخیر بازارها و در نتیجه رشد و توسعه كسب و كار خود دارند.

نیاز همگانی به تولید محتوا

از آنجا که تمام مشاغل از همان ابتدا برای معرفی و ارتقاء کسب و کار نیازمند تولید محتوا هستند، گمان می کنند که مطابق آموزه های فرمول موفقیت برای ورود به عالم رشد و پیشرفت به ناچار باید از این دروازه وارد شد. ظاهراً چاره ای نیست. محتوایی باید در کار باشد تا به عنوان ابزار از آن برای معرفی کردن و ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم.

پس با توجه به مستندات و شواهد قابل روشن تولید محتوا یك نیاز همگانی و صد البته بسیار مهم و تعیین كننده سرنوشت كسب و كارهاست.

تولید محتوا چه كار می كند؟

با تولید محتوا می توان بازار ایجاد كرد، مشتری را یافت، نیاز سنجی كرد، كالا را معرفی كرد، محصول فروخت ، به سوالات مشتریان پاسخ گفت ، تبلیغ كرد، شناخته شد، و هزار و یك كار دیگر انجام داد.

 دسترسی به انبوهی از مشتریان

مجموعه این امكانات، داشتن رسانه و تولید محتوا برای آن را منطقی و ضروری می سازد. این امكان برای اولین بار فراهم شده تا با كمترین هزینه به انبوهی از میلیون ها مشتری و مخاطب در جای جای شهر، كشور و یا حتی نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشم.

نتیجه بحث :

پس می توان نتیجه گرفت كه تولید محتوا یك نیاز همگانی است و در همین راستا و در جهت پیروز شدن در رقابت بازار كار سرمایه گذاری روی خود، فراگیری چگونگی و نحوه تولید محتوای با كیفیت و كاربردی برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر بر گروه انبوه مشتریان بالقوه اهمیت به سزایی دارد.

پایان بخش دوم

فرمول موفقیت شما در تولید محتوا-1